Cum stii ca ai facut alegerea cea mai buna pentru copiii tai?

– Eu m-am nascut ca sa fiu dragut… asta mi-a spus Teo acum cateva zile. Si chiar eram necajita pe el pentru ca iar nu fusese cuminte, „astamparat” cum zic ei de cate ori eu le spun ca sunt prea neastamparati. Evident ca mi-a trecut toata supararea.

Eram intr-unul din magazinele Noriel si cautam un cadou pentru mezin, imediat e ziua lui. Grea misiunea. Desigur ca vor primi toti cate un mic cadou, asa procedam de fiecare data cand e ziua fiecaruia dintre ei, pentru ca sunt destul de mici ca sa nu perceapa gestul de a fi oferit cadou doar sarbatoritului ca nefiind discriminatoriu.

logo noriel

Asadar, grea misiune. Daca te afli in imperiul jucariilor, cum stii ca ai facut alegerea cea mai buna pentru copiii tai? Iei in considerare gusturile lor, varsta si nivelul de dezvoltare din punct de vedere cognitiv, dar oare e suficient acest mix? Desigur, daca ar fi sa ne luam doar dupa ei, ori am cumpara tot ce e in magazin – valabil pentru micutii indecisi carora le place totul in general, dar nimic in concret, ori tot ce se afla la un anumit raion. In cazul nostru, mijlociul (6 ani), adica Teo prefera masinute. De toate felurile, culorile, marimile, de la cele teleghidate, la cele electrice. Toate sunt un must have pentru colectia lui. Mezinul, in schimb (adica viitorul sarbatorit – 4 ani) prefera personajele Disney. Iar cel mare… ei, aici e mai complicat pentru ca, odata cu varsta (aproape 8, hehe) si gusturile devin mai complexe si mai specifice, in acelasi timp, iar jucariile pe care si le doresc nu prea mai sunt jucarii, ci gadgeturi.

masinute

Pana la urma, am optat pentru un combo, cu scopul precis de a multumi atat copiii, cat si nevoia mea, ca parinte, sa-i ajut prin joaca. Astfel ca, pentru fiecare, am ales cate o jucarie si cate un joc educativ. Jucaria s-a incadrat strict in preferintele lor, iar jocul, strict in nevoile lor. De exemplu, pentru copilul nascut sa fie dragut, am ales o masinuta (cum altfel) si un joc cu litere si cifre (ca doar ne pregatim pentru clasa zero), iar pentru sarbatorit – un personaj Disney de plus si un joc magnetic cu imagini si povesti. Cu siguranta, va fi incantat. Teo deja este. El nu a mai asteptat ziua cea mare, insusindu-si cadoul inca din magazin. Probabil ca a fost „greseala” mea sa-l iau cu mine, desi, pe de alta parte, mi-a fost de mare ajutor atunci cand am ales impreuna jucariile favorite ale fratilor sai, rezultand ca el le cunoaste gusturile chiar mai bine decat mine. Pana la urma, a fost o experienta „draguta”. O sa revin cu urmarea, dupa ce il sarbatorim pe mezin, desigur!

4 păreri la “Cum stii ca ai facut alegerea cea mai buna pentru copiii tai?

  1. Pingback: Shopping de la „online” | armonie acvatica

Tu ce parere ai?

