Hai cu SuperBlogul de primavara!!

S-a dat startul la Spring SuperBlog 2016. Da, deja! E liber la inscrieri chiar AICI. Liber, vorba vine, ca, de fapt, e cam inghesuiala. Iar in timpul acesta, eu stau aici, in coltul meu de blog, si mor de ciuda. Pe cei care scriu „particip” si, zbang, baga articolul de inscriere si nici un-doi, intra in cursa, nu inainte de a-i face ochi dulci nenascutului trofeu, incercand sa-l ademeneasca cu promisiuni de muza neobosita si degete rapid mangaietoare de taste. Acum doi ani pe vremea asta, ma trezisem si eu in treaba si pichetam siteul, batand insistent la usa, ca venisem cu inscrierea. Prima. Nu mi-e era clar in ce ma bag, dar hotarata eram. Si nu stiu ce mi-ati facut, intre focurile probelor, notelor si discutiile pasionale din comunitatea superbloggerilor, ca m-am virusat si eu. Ca nu degeaba umbla vorba prin popor, „once SuperBlogger, forever SuperBlogger” sau „Sunt SuperBlogger, care e superputerea ta?”…

12755209_10208509840204252_585511986_o

Asa ca, superblogger sunt, dar, la fel precum in ultimele doua editii, doar blogger partener, adica va voi incuraja de pe margine, privind cu jind la cele mai intense momente ale competitiei.

Spor si inspiratie v-am tot urat, asa ca ramane cum am stabilit!

SustinSB2016-200x200

Hai cu SuperBlogul de primavara!!

PS: musai sa va spun despre motivul meu de mandrie legitima. La aceasta editie, SSB 2016, Chic-Elite se numara printre partenerii competitiei!

8 păreri la “Hai cu SuperBlogul de primavara!!

Tu ce parere ai?

