No+Vello – solutia celei mai „spinoase” probleme

Nu stiu alte femei cum sunt, dar eu am cateva „cosmaruri“ cu care ma tot lupt cam de prin adolescenta. Sunt probleme pe care nu reusesc sa le rezolv decat temporar. Iar dupa o perioada in care zambesc multumita, inevitabil, urmeaza momentul pe care il detest – acela in care realizez ca trebuie sa iau totul de la capat. Va dati seama cu cat entuziasm… Si totusi, se pare ca cineva acolo, sus, ma iubeste pentru ca am descoperit ca una dintre aceste sacaitoare permanente probleme are rezolvare! si inca una… definitiva. Va intrebati care dintre… ele?

Cea mai „spinoasa” :)….

Ati ghicit, e vorba de parul nedorit de pe corp, dar, mai ales, de faptul ca am descoperit cum sa scap definitiv de el. Prin epilarea profesionala definitiva care este disponibila si la noi in oras, in Brasov, in cadrul recentului deschis centru Nomasvello.

foto-15Ce sa va spun? Am fost şi ma mai duc! Si asta nu doar pentru ca e nevoie de mai multe sedinte pentru epilarea definitiva, ci si pentru ca imi place. Imi place profesionalismul la standarde ridicate, calitatea produselor si a serviciilor, dar si pachetele de oferte de care te poti bucura periodic. De exemplu, pana la sfarsitul lunii martie, oricine poate beneficia de oferta asta: 1 sedinta epilare definitiva IPL inghinal+perineu = 150 lei – reducere 45%.

foto-2

In plus, pe langa epilare, Centrul ofera si alte servicii, precum cele de curatare si rejuvenare faciala.

Dar sa revin la epilare – inainte de toate, in cadrul unei testari gratuite, esti invitata (sau invitat, si baietii sunt asteptati) sa cunosti centrul, ti se explica tehnica si primesti informatii detaliate despre epilarea definitiva cu tehnologia IPL No+Vello (avantaje, indicatii sau contraindicatii etc).

Cand am fost, m-am simtit asa de bine acolo ca nu mai voiam sa plec. Si asta si pentru ca… nu doare! Nici la propriu, nici la figurat.

Asa ca, dragele mele, nu numai ca va recomand o vizita la Nomasvello Brasov ca sa scapati de problema spinoasa, dar poate avem noroc si ne intalnim acolo. Nu uitati sa va programati aici!

foto-18

4 păreri la “No+Vello – solutia celei mai „spinoase” probleme

Tu ce parere ai?

