Hai la film sa daruiesti bucurie!

Cand am fost ultima data la film cu copiii mei, au fost atat de fericiti, incat, nu numai ca mi-au multumit in mod repetat (contrar obiceiului prin care eu intreb „Cum se spune?” si ei raspund plictisiti „Mul-tumesc..”), dar chiar au decretat acea zi ca fiind „cea mai frumoasa din viata lor”. Astfel, a devenit una dintre cele mai frumoase şi din viaţa mea. Caci dincolo de faptul ca sunt copiii mei, a-i face o bucurie unui copil este o adevarat binecuvantare pentru suflet. Pentru suflete. Al tau si al copilului…

Privindu-i bucurandu-se, imi aducem aminte de mine si de emotia pe care am simtit-o cand am ajuns pentru prima data intr-o sala de cinematograf. Fusesem invitati la premiera filmului „Maria Mirabela”. Eram mica, nu implinisem inca 5 ani, dar memoria mea a pastrat intacte trairile de atunci. Tin minte culori, crampeie de imagini, crampeie de cantec… si, mai mult decat atat, un freamat generalizat in sala plina de copii. Au trecut… o, Doamne, 35 de ani de atunci… si de fiecare data cand m-am intors la cinematograf, am retrait aceeasi bucurie pe care azi o vad rasfranta in ochii propriilor mei copii.

Si nu pot sa nu ma gandesc ca, din pacate, exista atat de multi alti copii cu care viata nu este atat de darnica. Carora le ofera prea putina bucurie si prea mult amar… prea putine momente pentru sufletul lor, prea putine prilejuri sa descopere ca lumea poate fi si altfel, poate fi si frumoasa, si colorata, si vesela.

Spune-mi, daca ai putea, nu ai schimba macar putin viata unui astfel de copil? Daca nu te-ar costa nimic, nu ai vrea sa-i faci o bucurie? Nu ti-ar placea ca si el sa rada si sa bata din palme fericit, uitand pentru doua ore de problemele sale? Daca da, ma bucur. Ma bucur, la randul meu, pentru ca poti face asta foarte usor datorita unei editii speciale a programului Orange Film. De mai bine de 10 ani, abonatii Orange pot merge miercurea la film impreuna cu cine doresc, cu doua bilete la pret de unul. Insa in cadrul editiei speciale din 6 aprilie, al doilea bilet gratuit revine… unui copil fara posibilitati materiale. Astfel, si acum iei doua bilete la pret de unul, dar cel gratuit este cadoul tau pentru un astfel de copil. Iti dai seama ca, pentru el, poate fi prima data ca intra in sala de cinematograf? Iti dai seama ce imensa bucurie pot sa daruiesti unui copil? Nu mai zic ca sucul si pop-cornul sunt din partea casei!

Si este atat de simplu: daca esti din Bucuresti, Constanta, Pitesti, Brasov sau Oradea, inscrie-te aici pana pe 28 martie inclusiv pentru a participa la aceasta editie speciala, iar miercuri, 6 aprilie, Orange iti face cunostinta la film cu micul tau partener de distractie. Mai multe informatii despre campanie gasesti aici.

orange film campanie

Sa stii ca locurile sunt limitate, dar emotia si fericirea, generozitatea si darnicia nu sunt si nu vor fi niciodata. Iti multumesc ca alegi sa te implici. Sper sa ne vedem in sala de spectacol!

orange-logo

3 păreri la “Hai la film sa daruiesti bucurie!

  1. Pingback: Hai la film sa daruiesti bucurie! – doinaflorescu

Tu ce parere ai?

