Mama are mereu soluţii

Fusesem din timp invitaţi la un eveniment pentru copii, aşa că ai mei nu mai aveau răbdare. Zilnic întrebau când este, când mergem, câte zile mai sunt… nu mai aveau chef de nimic, emoţionaţi şi nerăbdători. Şi ca să am pace cu ei până atunci, am dat o fugă la Magazinele Noriel, de unde le-am făcut cadou câte un lego mixels. Fascinaţie totală! Aproape că uitaseră de eveniment, aproape că uitasem şi eu, noroc că m-a sunat o prietenă să mă întrebe dacă ne întâlnim înainte să mergem împreună. Ziş şi făcut.

lego-mixels-burnard_3 lego-mixels-globert lego-mixels-rokit_2

Înţelesesem că este un eveniment cu animatori, dans, muzică, mulţi copii şi cadouri. Excelent, mă gândesc, iată un prilej bun de distracţie pentru ei şi de linişte pentru mine. Doar că n-a fost chip să plecăm fără noile jucării.

Acolo… nebunie. Organizarea lăsa de dorit, dar era compensată de bucuria nedisimulată a copiilor, într-un haos colorat şi zgomotos. Ai noştri şi-au luat şi ei zborul şi s-au pierdut în mulţime, iar noi ne-am aşezat strategic, cu o cafea la pahar de carton în braţe (că nu strică să fii prevăzător niciodată, mai ales dacă trebuie să sari subit în picioare). Şi nici bine nu ne-am tras sufletul, că încep să vină câte unul:

– Mami, mi-e sete…

– Mami, m-a îmbrâncit un copil…

– Mami, e aglomeraţie prea mare…

– Mami, m-am plictisit!!

Toate ca toate, dar ultimul cuvânt m-a pus în alertă. Cum să te plictiseşti într-un loc unde se întâmplă atâtea lucruri în acelaşi timp? Înţeleg să oboseşti, apoi să mănânci cuminte tot şi să dormi neîntors două ore, să răsufle şi mama, dar să te plictiseşti??

Şi-n timp ce începeau să se încurajeze reciproc, odată îmi aduc aminte că am cu mine figurinele de lego mixels în genată. Şi numai ce fac o vrajă şi le scot la lumină!

Fascinaţia iniţială revine ca prin farmec. Le primesc cu bucurie şi se pierd încă o dată în mulţimea colorată. Mă întorc mulţumită la cafea.

Peste alte zece minute, haosul se mai domolise. Unii sorbeau cu încântare din sucurile primite, alţii încă mai lălăiau ceva împreună cu animatorul, dar cei mai mulţi se strânseseră buluc în jurul unor copii. Nu părea ceva legat de eveniment în sine. Mă uit după ai noştri – aşa cum fac în mod regulat – şi, într-un prim moment, nu-i văd. Şi nici nu aveam cum. Căci ei şi noile lor jucării erau în centrul atenţiei. Reuşiseră să monopolizeze o bună parte din gaşca neastâmpărată şi acum improvizau scenete cu ajutorul jucăriilor. Li se alăturaseră încă vreo doi copii – ei aveau alte figurine lego – şi împreună făceau spectacol.

Şi uite aşa, nici de sete, nici de oboseală, dar, mai ales, nici de plictiseală nu s-a mai plâns nimeni. A fost, cum s-ar spune, o după-amiază reuşită!

2 păreri la “Mama are mereu soluţii

Tu ce parere ai?

