Ce-mi plac măgăriile și aranjamentele din online! Îmi plac de mor. Mai ales când vin de la case mari, cu pretenţii. Făcând manțogării ieftine în online, seamănă cu ţăţicile care-şi dau cu parfum peste mirosul de prăjeală şi tocăniţă, să astupe rahatul.

Concret, Pandora organizează un concurs pe facebook, între 19 şi 22 decembrie 2016, pe 23 decembrie 2016 urmând să anunţe câştigătorul a cărui postare avea să aibă cele mai multe like-uri. Bine până aici. Postează care postează, cu hashtag-urile obligatorii şi text frumos, cu poză conform cerinţelor (din colecţia de Crăciun a casei) şi… linişte şi pace din partea Pandorei, până când, pe email, este anunţată o câştigătoare oarecare. End of story! Wrong! Beginning of story!

Că eu n-am stare când văd un concurs online care miroase. Aşa că, după o simplă căutare pe măreţul facebook, descopăr următoarele.

Că câştigătoarea (Ioana Motoc) a participat cu această postare (pun și print screen că poate „zboară” între timp):

motoc

412 like-uri+1 share+7 comentarii

 În același timp, pe pagina de facebook Catchy, am găsit următoarea postare participantă la același concurs:

catchy-pandora

484 like-uri+ 46 shares+ 6 comentarii

Bun. Vreți să știți ce zice organizatorii?

Zice că ei așa a văzut, că n-are dovezi si că cu asta basta, să vă f*t de fraieri care participați la concursurile noastre haha (ultima parte s-a subînțeles).

Crapă de invidie adevărata câștigătoare și-și roade unghiile ca proasta, că io cred că d-aia n-o felicită pe Motoc!

PS: Pandora, să caut să văd ce legături aveți cu tanti doamna „câștigătoare”? (e numai o întrebare, nu o afirmație, da??)

PPS: iete și hastag-urile concursului, cine mai are timp de pierdut ca mine, să vază cum stă treaba:

#JoyOfGiving, #PANDORAromania, #PANDORA, #RANEvents
PPPS: premiul s-a dat. Dovada aici.  Cum era aia? Să vă…
Anunțuri