Esti blogger, marketer, antreprenor, freelancer, expert vanzari, insa ai inteles ca virtualul este noul real, daca ar fi sa parafrazam o cunoscuta expresie. Si asta pentru ca, treptat, atat viata privata, cat si cea profesionala se muta in on-line. Practic, esti nevoit sa inveti mereu cum sa te comporti in aceasta dimensiune, care, desi nu e noua, se afla in continua transformare si reinventare, schimband regulile jocului din mers.

Stii doar ca timpul este o resursa limitata. Si ca simplitatea este eficienta. Punand cap la cap aceste axiome aplicate situatiei despre care vorbeam, rezultatul logic nu poate fi decat unul singur: pentru a deprinde rapid si exact cum poti exista in primele randuri in on-line, ai nevoie sa stii ce este marketingul prin Google; iar asta nu poti sa afli decat daca te inscrii lasand un mesaj aici la un curs pe aceasta tema. Atentie, nu la oricare. Ci la unul concis (de numai doua zile) eficient pentru a te indruma in coordonarea sau dezvoltarea de campanii de marketing si comunicare online.

curs oana

Combinand elementele teoretice si prezentarile cu aplicatii practice, trainingul este conceput pentru a sprijini participantii sa-si insuseasca elemente si instrumente teoretice si practice specifice marketingului online, sa identifice noi solutii si alternative, dar sa le si utilizeze in activitatea de zi printr-un mix de informatii cu exemple de bune practici, studii de caz si exercitii aplicate. Este un curs practic, conceput pentru a asigura:

  • Cunoasterea si utilizarea instrumentelor de marketing Google de catre persoanele implicate in activitatea de marketing;
  • Dezvoltarea de planuri eficiente de actiune de marketing folosind metode si solutii adecvate de marketing online si digital.

Structura: 2 zile/7 ore/4 module

Ziua 1

MODUL 1 – OANA SAV

Prezentari.
Obiective de curs.
Marketing online si marketing digital.
Scop si obiective de marketing digital.
De la obiective de business la obiective de marketing.
Tipuri de obiective de marketing digital. Obiective in social media.
Oportunitati pentru cresterea impactului initativelor de marketing si comunicare; noile canele de marketing digital. Care sunt canalele potrivite pentru diferitele tipuri de obiective.

MODUL 2 – ELENA DOBRE

Instrumente Google pentru marketing.
Oportunitati de promovare online.
Indicatori de Performance Marketing.
Promovarea prin Google Adwords – tipuri de campanii, strategii de promovare, analiza si optimizare.

Ziua 2

MODUL 3 – OANA SAV

De la planuri de marketing online la evaluare.
Indicatori de performanta online.
Cum monitorizam performanta in online si mediul digital?
Cum evaluam si comparam rezultatele?

PAUZA DE PRANZ

MODUL 4 – OANA SAV

Solutii Google de monitorizare si evaluare a performantei si a concurentei.
Utilizarea Google Analytics: rapoarte estentiale in identificarea de noi oportunitati.
Promovare eficienta prin YouTube si Google Plus – camapanii de performance marketing versus branding.

Cat costa?

600 lei + TVA

Cand? Cursul se desfasoara intre 1 si 2 octombrie, iar inscrierile se fac pana pe 30 septembrie.

Unde? Cursurile  au  loc la sediul INTEGRAL PROGRAME EDUCATIONALE –Bucuresti: Bd. General Gh. Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1.

Organizator: Institutul de Marketing

Mai multe detalii si modalitati de plata obtii trimitand un mesaj aici.